Konsultant ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Konsultant ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • pozyskiwanie nowych Partnerów Biznesowych poprzez kontakt telefoniczny/mailowy z dużymi i  średnimi przedsiębiorstwami,

  • budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z Partnerami Biznesowymi,

  • raportowanie w systemie CRM,

  • doradztwo i obsługa Klientów w zakresie wykorzystania sprzedawanych usług.

Czekamy na Ciebie jeżeli:

  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej do Klienta Biznesowego (pozyskiwanie i utrzymywanie relacji),

  • lubisz negocjować,

  • jesteś kreatywny i szukasz innowacyjnych rozwiązań biznesowych,

  • jesteś nastawiony na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych i rozwój,

  • bardzo dobrze organizujesz własną pracę,

  • dokładnie i sumiennie wykonujesz swoje codzienne obowiązki,

  • bardzo dobrze obsługujesz komputer i poruszasz się w sieci,

  • posiadasz miły głos i poprawną dykcje,

  • jesteś osobą pozytywnie nastawianą do ludzi,

  • miło widziane doświadczenie w branży Internet.

Oferujemy:

  • miesięczne wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy,

  • umowę o prace,

  • szkolenie wstępne,

  • stałą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,

  • wyjątkową atmosferę w młodym zespole,

  • rozwój kwalifikacji zawodowych

 

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie aplikacji na adres email: kinga.rosinska@galileointeractive.pl
w tytule maila podając nazwę stanowiska.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.